TORNAR

3, 2, 1... Rec!

El barri adober es desperta avui amb 80 botigues

societat
Dimecres, 1 juny 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El Rec.013 obre portes des d'avui fins el dissabte 4 de juny, de 10h a 22h. Aquests dies, més de 80 marques nacionals i internacionals fan les seves vendes especials d'estocs en edificis industrials en desús. En aquesta edició d'estiu s'incorporen una desena de marques noves, com Camper, Vans, Santa Cruz, Obey, Mus&Bombon, Miss Sixty kids o Mi&Co.

Avui comença la 14a edició del Rec.0 Experimental Stores: la venda salvatge i l'experiència de compra singular inunden de nou l'antic barri industrial d'Igualada. Des de les marques més populars fins als dissenyadors més emergents es reuneixen al Rec per vendre els seus estocs a preus radicals en un entorn creatiu únic, que converteix el Rec.0 en una de les concentracions de pop up stores de moda més singulars del sud d'Europa. AnoiaDiari sorteja 100€ per gastar a les botigues efímeres del Rec.013 entre tots els selfies fets al Rec.013 compartits amb l'etiqueta#ADRec013.

Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. En moda urbana i esportiva, arriben noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU, Rip Zone, Obey i Lolë Woman, que s'afegeixen a Grifone, Kaotiko Bcn, Adidas, Buff, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, WESC i Fox Head; en sabates, Camper i Dorotea, a més de Satorisan, Pretty Ballerinas, Kickers i Mascaró; en bany, Mi&Co, Bcn Beach, Red Point i Punto Blanco, els dissenys per dona de Mus&Bombon, Miss Sixty kids i Murphy&Nye en moda infantil, que s’uneixen a l’espai RecKIDS on hi ha yporqué, Bean's Barcelona, Little Lia, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Al agua patos o Mon Marcel.

Una edició més, continuen les marques Lacoste, Desigual, Levi's, Mango, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian, Miriam Ponsa, Paul Frank, Macson, Custo Barcelona, Who, Misako, The Garage by Punto Blanco o Pepe Jeans, Susi Sweet Dress, Miss Me, Sita Murt, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Ingrid Munt, Indi&Cold o Messcalino, Antonio Miró, Boxley, Dockers, New Zealand Auckland, Redskins o Torras, i la roba de la llar de Textura.

A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm, amb representants de la 080 Bcn Fashion, CarlotaOms, Xavi Grados, Oscar León i Pau Esteve, marques de Moves to Slow Fashion, de moda ètica i sostenible, i amb Colmillo de Morsa i Ssic and Paul i Lola Martí i Cuirum. L'altre espai efímer és l'Urban pop up, que presentarà una marca de moda urbana diària, com Ossa Fashion, Mi Pac, Surf'n'Roll i Costalamel.

L'hora dels 'food trucks'

L'edició d'estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors 'food trucks' de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Dali's, Fuxia Barcelona, Carambola, Por ta Platets i fins a 40 furgonetes més. Al circuit Rec.0 hi haurà els dos patis Estrella Damm, amb les barres i un escenari de concerts i un de DJ, la zona de vins de Bodegues Torres i el 'food truck' de xocolata Lindt.

Música i tallers per tots els públics

La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l'escenari Estrella Damm i l'escenari Menú Stereo de Movistar+, amb grups com El último vecino, The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey, Diego Paqué, The Zephyr Bones o Morena Tradipatxanga. Les sessions de DJ de l'escenari Estrella Damm, les activitats culturals i els tallers infantils, a més de l'emissió en directe del programa 'Feedbac' de ràdio Flaixbac, acaben d'arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.

Com a novetat, Rec.0 presentarà la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l'esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa serà l'encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.013. Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.rec0.com) i les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram. També es pot seguir a través de l’APP gratuïta per a IOS i Android. 


1 Comentaris

xavic

Xavier Cervera

Barcelona

1 de juny 2016.18:08h

Respondre

Un event 100% recomanable! Al blog que edito he publicat un Especial.

Us deixo l’enllaç per si li voleu donar una ullada: http://www.outletbarcelona.info/blog/rec-013-igualada/ ?

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.