//Plugins sense CDN ?>
Al Rec.0 s’hi apleguen un centenar de marques de moda, des de grans firmes consolidades fins a dissenyadors independents. El 80% d’aquestes són marques catalanes, com ara Sita Murt, Castañer o BUFF®, entre d'altres. Des de l'organització asseguren que "el festival s’ha consolidat com una de les principals plataformes de venda d’estocs de moda a nivell nacional. Dues vegades l’any, les marques catalanes hi troben una oportunitat única per donar sortida als seus estocs en un entorn singular i amb un públic fidel."
Marques internacionalment conegudes com Adidas, Levi's o Nike també hi seran, i en aquesta edició de primavera se n'incorporaran de noves, com per exemple Lebor Gabala, Robin Collection o Loreak Mendian.
La pop-up Pell del Rec, un petit market ubicat a l'espai La Bella, creix amb noves incorporacions de dissenyadors, marques i artesans que fabriquen amb pells provinents de les adoberies del barri del Rec de la mà de Leather Cluster Barcelona. Aquest espai està ubicat dins l’antiga Adoberia Bella, datada del 1913, rehabilitada i que actualment acull la seu del Leather Cluster Barcelona. Per altra banda, el Rec.0 també "s’ha convertit en una plataforma per a noves marques i dissenyadors emergents del territori" a través de diferents iniciatives com el concurs de marques i dissenyadors de moda organitzat conjuntament amb 080 Barcelona Fashion, on es trobarà exposant i venent els seus dissenys la jove marca emergent guanyadora del concurs Guillermo Justicia.