TORNAR

Absolen el sacerdot igualadí de les acusacions d’agressions sexuals a 4 menors

La fiscalia demanava 5 anys i 2 mesos de presó

societat
Dilluns, 4 maig 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El jutjat penal número 2 de Barcelona ha absolt al sacerdot d’Igualada Gregorio S., de quatre casos d’abusos sexuals a alumnes menors, d’un centre educatiu de la mateixa ciutat on impartia classes de religió. L’home ja havia estat condemnat el 2006 per agredir sexualment a una jove deficient al mateix municipi.

Els jutjats penals s'ubicaran en un futur a la ciutat de la justícia

Segons fonts judicials, en la sentència el jutge considera que no hi ha proves suficients per a condemnar al sacerdot i no dona credibilitat al relat de les alumnes denunciants, una de las quals va explicar en el mateix judici que havia estat víctima de tocaments per part del mossèn.

El sacerdot s’enfrontava a una condemna de més de deu anys de presó per abusos sexuals a quatre escolars d’un col·legi d’Igualada, entre els anys 2003 i 2004.

De fet la Fiscalia demanava cinc anys i dos mesos i la seva inhabilitació per a exercir qualsevol professió en cinc anys. Com a acusació particular, a banda d’una de les agredides, s’hi van presentar els pares de dues de les altres alumnes, que al moment dels fets tenien set anys, i que també van denunciar les accions d’abús, demanant altres 5 anys de presó i indemnitzacions de 6.000€ per cadascuna de les nenes.

El sacerdot, igual que en anteriors vistes, va negar les acusacions atribuint-les a una venjança organitzada per la família de la noia deficient de la que presumptament havia abusat, fet pel que se’l va condemnar a 2 anys de presó al 2006; una família amb la que assegura està enemistat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.