TORNAR

Acaba una edició del Fes-t'ho Jove centrada en la diversitat funcional

Hi han pres part una vintena de joves d’entre 14 i 17 anys

societat
Dimarts, 21 juliol 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Els joves participants s'han implicat en un treball de conscienciació social i han tingut un contacte directe amb altres realitats. És la cinquena edició d'aquesta iniciativa de la Kaserna.

Igualada ha estat novament aquest estiu escenari del camp de treball Fes-t'ho Jove de sensibilització social, que s'ha celebrat entre els dies 6 i 17 de juliol. En aquesta
activitat, promoguda per l'equipament juvenil La Kaserna i el departament de Joventut de l'Ajuntament, hi han pres part vint joves entre 14 i 17 anys, procedents de la
mateixa ciutat i d'arreu de la comarca.

La vintena de joves que van prendre part en el camp de treballL'objectiu d'aquest any ha estat la sensibilització jove cap a la diversitat funcional. En la seva cinquena edició, els treballs s'han desenvolupat amb la metodologia d'Aprenentatge i Servei. En la primera fase, el jove adquireix i descobreix coneixements didàctics sobre les diferents realitats que l'envolten i amb les quals conviu en la mateixa societat. L'altra fase consisteix a posar en pràctica tot allò que s'ha experimentat. En aquest cas, han realitzat tasques d'organització i planificació d'una activitat de lleure per als infants del casal municipal l'Estiuet on, durant tot un matí, els joves han estat els responsables de transmetre als nens i nenes tot allò que han après i han experimentat.

D'aquesta manera, aquests joves han passat unes vacances actives, en què s'han implicat en un treball de conscienciació social, han tingut un contacte directe amb
altres realitats i, sobretot, han desenvolupat un treball de valors per enriquir el seu creixement personal.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.