Els usuaris de l'A-2 han patit aquest matí de dijous un nou episodi de retencions. En aquesta ocasió, a causa d'un accident, des d'abans de les 9 del matí, a l'altura del punt quilomètric 563.
A primera hora del matí d'aquest dijous, els conductors que circulen per l'A-2 en sentit Barcelona trobaven importants retencions a l'altura de Castellolí. En aquesta ocasió, tot i que segueixen les obres a l'entorn del túnel del Bruc, la causa era un accident al punt quilomètric 563. Hi havia retencions de fins a 20 minuts per superar el punt on tenia lloc l'accident. Els Mossos es desplaçaven al lloc del sinistre. La topada era entre un turisme, un microbús i una furgoneta de manteniment. El conductor del turisme resultava ferit lleu, mentre que les tres altres persones implicades que anaven en els altres vehicles estaven il·lesos.
Castellolí continua com un dels punts més conflictius de l'actual traçat de l'autovia. Els darrers anys, malgrat intervencions puntuals per a la millora del ferm, han continuat els accidents i les retencions en el tram anoienc. Els alcaldes han celebrat reunions i han insistit amb actuacions de més relleu. El Ministeri ha posat sobre la taula un polèmic avantprojecte de reforma integral que es començaria a executar en tres anys.
Ahir em vaig veure “atrapat” per aquest accident, entre 9 i 10, més de 40 min. perduts, a poca distància d’entrar en l’A-2 per la carretera d’Òdena a l’alçada del camp de...Llegir més vol..
NO VAIG VEURE VEHICLES DELS MOSSOS PER ENLLOC. TROBO QUE EN AQUESTS CASOS (HORA PUNTA) TINDRIEN DE DESPLEGAR-SE I DONAR ALTERNATIVES.
Per exemple, als turismes, sortir en direcció C-15, cap a Vallbona – Mrtorell; o més endavant passarels turismes per dins Castellolí, per sortir més enllà del punt de l’accident.
Al passes pel punt de l’accident només vaig veure varies furgonetes de conservació, al final l’afectada que ocupaven el carril esquerra (l’accident el va provocar el fet de que estava treballant i estava mal senyalitzada ?) però cap mosso que regulés el “coll d’ampolla” per “dinamitzar-lo”.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Eduard Ruiz
Igualada
8 de març 2019.09:45h
Ahir em vaig veure “atrapat” per aquest accident, entre 9 i 10, més de 40 min. perduts, a poca distància d’entrar en l’A-2 per la carretera d’Òdena a l’alçada del camp de... Llegir més vol..
NO VAIG VEURE VEHICLES DELS MOSSOS PER ENLLOC. TROBO QUE EN AQUESTS CASOS (HORA PUNTA) TINDRIEN DE DESPLEGAR-SE I DONAR ALTERNATIVES.
Per exemple, als turismes, sortir en direcció C-15, cap a Vallbona – Mrtorell; o més endavant passarels turismes per dins Castellolí, per sortir més enllà del punt de l’accident.
Al passes pel punt de l’accident només vaig veure varies furgonetes de conservació, al final l’afectada que ocupaven el carril esquerra (l’accident el va provocar el fet de que estava treballant i estava mal senyalitzada ?) però cap mosso que regulés el “coll d’ampolla” per “dinamitzar-lo”.