TORNAR

L'accident d'un tràiler provoca retencions a l'A-2

El conductor ha estat traslladat a l'Hospital d'Igualada

societat
Dimarts, 4 novembre 2014. 15:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest matí, sobre les 7, s'ha produït un sinistre a l'A-2 que ha provocat retencions durant bona part del matí. Un tràiler ha lliscat i ha bolcat a l'autovia, a l'altura d'Òdena. El camioner ha estat traslladat a l'Hospital d'Igualada

FOTO: Joan Solé

Un accident ha provocat a primera hora d'avui retencions a l'A-2 en sentit Barcelona, a l'altura d'Òdena. El sinistre s'ha produït sobre les 7 del matí, quan un tràiler ha fet tisora i ha quedat bolcat a la via. El conductor ha estat evaquat en ambulància cap a l'Hospital d'Igualada. S'ha tallat un carril. Hi han hagut cues fins a mig matí, quan s'ha retirat el vehicle. En l'accident hi han treballat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat.

La pluja ha provocat força incidències en aquesta jornada. També en l'A-2 en direcció a Barcelona, a Esparreguera, ha bolcat un camió que ha significat noves retencions, amb un carril tancat al trànsit. D'altra banda, pels volts del migdia, un vehicle pesant ha bolcat a la B-231, al terme municipal dels Hostalets de Pierola. Hi han hagut cues de mig quilòmetre i s'ha donat pas alternatiu. A la mateixa B-231, pocs minuts després, s'han produït noves retencions, aquesta vegada en tots dos sentits, mentre es retirava un altre vehicle accidentat de la calçada.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.