TORNAR

L'activista Nadia Ghulam impartirà una xerrada organitzada per Òmnium Anoia

societat
Dimarts, 27 maig 2025. 11:01. Redacció AnoiaDiari.

Nadia Ghulam impartirà la conferència "La força de la resiliència: sobreviure i prosperar en temps difícils" el dilluns 2 de juny a les 18h, al local d'Òmnium Anoia. Ghulam és escriptora i activista i l’acte "convida el públic a reflexionar sobre la capacitat humana de superar l’adversitat, adaptar-se al canvi i trobar força enmig de les dificultats." A través de la seva experiència vital, marcada per la guerra a l’Afganistan i la seva trajectòria com a refugiada a Catalunya, Nadia Ghulam "compartirà un missatge de superació, pau i esperança".

Ghulam ha esdevingut una referent internacional en la defensa dels drets humans. Autora de la reconeguda obra "El secret del meu turbant", premi Prudenci Bertrana 2010, i altres llibres com "El país dels ocells sense ales", la seva narrativa és un testimoni viu de la resiliència del poble afganès i de la seva pròpia lluita personal. L’acte és gratuït i obert a tothom, amb aforament limitat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.