TORNAR
PUBLICITAT

L'Ajuntament de Capellades realitza inversions a les escoles de primària del municipi

S'han realitzat reformes i es mantenen serveis escolars com el de biblioteca

societat
Dimecres, 13 novembre 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’Ajuntament de Capellades ha dut a terme diverses inversions a les escoles de primària del municipi, tant la pública com la concertada. S'han realitzat obres de reforma d'edificis i es dóna suport al manteniment de serveis, com el de biblioteca escolar.

Pel que fa a l’escola Marquès de la Pobla, i gràcies al suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, s’ha invertit més de 70.000 € durant els estius de 2012 i 2013 per a la reforma dels serveis de les plantes baixa i primera.

L’objectiu de l’equip de govern capelladí és reparar una part de la teulada el proper any 2014.

Al mateix temps, l’Ajuntament de Capellades dóna suport per mantenir la biblioteca escolar 5 hores oberta a la setmana, de les 16:30 a les 17:30 costejant la monitora que gestiona el préstec de llibres. L’objectiu és donar continuïtat al projecte de comprensió lectora dut a terme per l’escola.

Aquest petit projecte ha de ser complementari al projecte municipal de biblioteca, ja que les biblioteques escolars són un espai de socialització del llibre, per fer deures i per fer activitats d’impuls de la lectura a l’escola. Aquest mes d’octubre el servei ha rebut la visita de 400 infants i pares.

L’Ajuntament també dóna suport econòmic a la presència de monitors de psicomotricitat i de música. Aquesta decisió es va prendre després dels pactes entre l’equip de govern de CiU amb la resta de forces polítiques CUP, ERC i PSC per aprovar el pressupost municipal de 2013.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.