//Plugins sense CDN ?>
En aquest primer any de gestió l'equip de govern de Capellades ha aconseguit una reducció aproximada del 40% en la despesa de telefonia corporativa de veu, dades i mòbil. L'estalvi significa uns 11.000 euros anuals.
El govern capelladí veu complert un dels seus objectius a que es va marcar fa un any. Una de les tasques prioritàries que es va marcar el govern VdC-CUP i ERC era la reestructuració tècnica, pendent des de novembre de l'any 2014, de la despesa en telefonia corporativa. Calia redistribuir les línies de veu, dades i mòbils a diferents operadors del concurs de compra agregada de telefonia de la Diputació de Barcelona, on l'Ajuntament s'havia adherit el 2014. Un cop finalitzat aquest procés de reestructuració tècnic, s'ha assolit l'objectiu de reduir aquesta despesa avui per avui important en telecomunicacions.
La reducció de la factura de totes les línies instal·lades a les dependències municipals (Policia, Ajuntament, Jutjat de Pau, Biblioteca, Cal Ponet, Espai Jove, Escola Bressol, Piscina, Poliesportiu, Museu Moli Paperer i Escola Marques de la Pobla) i de les línies de telèfons mòbils corporatius, ha passat d'una factura mensual de 2.240 euros a finals del 2014 a només 1.320 el passat març. Així, aquests 920 euros mensuals d'estalvi, extrapolats a un any, són uns 11.000 menys de despesa en telecomunicacions.
El regidor de comunicació i infraestructures tecnològiques, Jaume Solé i Carol, ha manifestat que "estic molt agraït a cada responsable de les diferents dependències municipals per la seva paciència i col·laboració en tot aquest procés de migració d'operadors que s'ha realitzat en un temps i formes correctes per no interrompre cap servei. També vull agrair als treballadors de cada departament el seu esforç en el dia a dia per optimitzar les trucades corporatives que realitzen. Si alliberem entre totes i tots despesa corrent la corporació podrà destinar aquest recursos a altres projectes a la vila".