//Plugins sense CDN ?>
L’Ajuntament d’Igualada ha firmat un conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal de l’Anoia per oferir, conjuntament, el servei del Punt d’Atenció al Consumidor i, d’aquesta manera, millorar-ne l’atenció ciutadana i aprofitar-ne tots els recursos.

Fins ara, les dues institucions oferien aquest servei per separat i s’espera que, amb aquesta integració, la gestió sigui més eficient i especialitzada per atendre consultes, reclamacions i denúncies en matèria de consum.
El Punt d’Atenció al Consumidor se situarà a la seu del Consell Comarcal de l’Anoia i serà el personal tècnic especialitzat de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor que atengui els usuaris.
Al nou servei, a banda de l’atenció directa, sigui de forma presencial, telefònica o telemàtica, també es faran accions de mediació, assessorament a comerços, formació i participació en la Taula de Subministraments bàsics de la ciutat.
La presidenta i l’alcalde en fan una bona valoració
Per l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, aquesta col·laboració “representa un pas endavant en l’eficiència dels serveis públics” i “la ciutadania d’Igualada guanya en qualitat d’atenció i accés a informació especialitzada sobre els seus drets com a consumidors”.
La presidenta del Consell Comarcal de l’Anoia, Noemí Trucharte, també en fa una bona valoració. “L’acord amb l’Ajuntament d’Igualada ens permet optimitzar els recursos públics i garantir una atenció especialitzada i accessible”, destaca. Segons Trucharte, aquest model de col·laboració “respon a les necessitats reals de la ciutadania”.