//Plugins sense CDN ?>
Des del consistori s’informa a aquelles persones que hagin fet un pagament mitjançant datàfon –99 euros segons les informacions rebudes– i que no estiguin d’acord amb l’import abonat, que disposen de 24 hores després del mateix per adreçar-se a la seva entitat bancària, fer el retorn i recuperar l’import.
En el cas d’haver signat un contracte de manteniment, a la part posterior hi consta que el interessats tenen set dies per renunciar-hi. És aconsellable que aquestes gestions es facin mitjançant burofax, per deixar-ne constància.
A més, si els afectats consideren haver patit algun tipus d’engany, poden presentar la denúncia corresponent a la Policia Local d’Igualada o al Cos de Mossos d’Esquadra. En el cas de no estar d’acord amb el serveis rebuts, poden presentar la denúncia també a l’Oficina del Consumidor.
Consells de seguretat
Des de l’Ajuntament es recorda la importància de contactar amb la companyia de servei o instal·lador habitual en cas de rebre una visita no programada on s’ofereixin revisions i manteniments. Es recomana, a més, no deixar accedir al domicili persones que no estiguin correctament acreditades, no facilitar dades personals com ara factures anteriors, no fer pagaments en efectiu, no signar contractes ni documents i, en cas de dubte, trucar la Policia Local d’Igualada al 092.
JSC
1 d'abril 2014.13:42h
Si l’engany i la coacció ve d’una empresa legal i acreditada, se sap, i les múltiples administracions i autoritats (que, recordem-ho, mantenim amb els nostres impostos) no actuen d’ofici i... Llegir més amb contundència, llavors ”apaga y vámonos”.
La indefensió és total i absoluta, a part de surrealista a més no poder.
Un signe més de la decrepitud dels nostres temps...