El curs vol ser un espai d'intercanvi d'experiències empresarials. Es vol contribuir que els empresaris coneguin camins per reorientar el seu model de negoci.
El departament de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada impulsa el taller '10 claus per a vendre + al segle XXI', que es durà a terme els dies 18, 24 i 26 de novembre, de 9 a 1, a IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105). El curs consta de tres sessions de quatre hores que seran impartides per Joan Jubert, consultor de l'empresa Jubert & Partners SL, director general d'empreses de consum durant més de vint anys, amb experiència prèvia com a executiu i formador especialista en les àrees d'innovació, estratègia, màrqueting i vendes i organització i control de gestió.
Imatge exterior de l'edifici Ig-nova
La inscripció al taller és gratuïta i es pot formalitzar enviant un correu amb les dades personals a ignovaempresa@aj-igualada.net. Aquest curs està cofinançat per la Diputació de Barcelona i emmarcat en el programa Catalunya Emprèn, del departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i el
Fons Social Europeu. A banda, dijous, 19 de novembre, a les 9, també a IG-Nova Tecnoespai, es durà a terme una sessió sobre els canvis en la llei de cooperatives. Amb el títol 'Com afectaran els nous canvis de la llei a la meva cooperativa', l'objectiu de la trobada és donar a conèixer als assistents les novetats legals en la constitució d'empreses cooperatives. La sessió, que té una durada de dues hores, està adreçada a persones sòcies o treballadores de cooperatives, persones que es plantegen emprendre un projecte, així com personal tècnic de l'àrea de creació d'empresa i d'altres prescriptors del territori. La sessió serà impartida per Antoni Oró i Badia, director d'Aposta i economista. Les inscripcions són gratuïtes i es poden dur a terme per correu electrònic a ignovaempresa@aj-igualada.net. Es pot obtenir més informació dels cursos i sessions a la web www.igualada.cat.
Joan Giner
Igualada
4 de novembre 2015.11:43h
Espero que el nostre Alcalde Sr. Castells també hi vag, perquè auxí potser apendria com vendre millor la imatge de la ciutat cara fora.