TORNAR

L'Ajuntament de Masquefa arranja l'accés al polígon de La Pedrosa

societat
Dimecres, 22 febrer 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Els treballs han consistit en la instal·lació de rampes de formigó i noves baranes i el canvi de mobiliari de la zona verda.

Aquesta setmana han finalitzat les obres de millora que l'Ajuntament de Masquefa, amb l'objectiu de mantenir una via pública de qualitat, ha dut a terme al llarg dels darrers dies als accessos al polígon de La Pedrosa. Els treballs, que van començar a principis del mes de febrer, s'han dut a terme al parc i han
consistit en la instal·lació de rampes de formigó i baranes per facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda i garantir l'accessibilitat segura i universal en una zona del municipi amb una especial ubicació estratègica i comercial.

Enrique Gómez, regidor d'Urbanisme, assegura que "totes les persones han de poder desplaçarse de forma segura per l'espai públic, siguin quines siguin les seves condicions físiques o limitacions. El nostre objectiu és facilitar l'autonomia personal de tots els nostres veïns". Les obres, a més, també han permès embellir la zona amb nou mobiliari urbà i, properament, es procedirà a l'enjardinament.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.