TORNAR

L’Ajuntament de Piera organitza una xerrada sobre el rol parental i el desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys

societat
Dimarts, 16 setembre 2025. 14:15. Redacció AnoiaDiari.

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de la Vila de Piera organitza, el pròxim dijous 18 de setembre, la xerrada gratuïta ‘Eines per ajudar els fills i filles a créixer. Desenvolupament del nadó. Rol parental’ per a famílies amb infants de fins a 3 anys.

Biblioteca Municipal de Piera. Google Maps.

La sessió començarà a dos quarts de sis de la tarda a la Biblioteca Municipal de Piera i s’allargarà fins a dos quarts de vuit. La xerrada serà conduïda per l’empresa Cultural Emocional Pública amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

L’objectiu de la proposta és convidar les famílies a reflexionar sobre el paper fonamental que tenen en el creixement dels seus fills. A més, comptarà amb un taller vivencial que permetrà explorar i compartir què significa ser els pares i mares que necessiten els infants. 

L’activitat, tot i ser gratuïta, requereix inscripció prèvia, que s’ha de fer mitjançant un correu electrònic a piera.educa@ajpiera.cat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.