//Plugins sense CDN ?>
Anirà a càrrec d'Emili Rodríguez, especialista en l'acompanyament d'empreses i professionals en l'ús de les TIC i la presència a Internet.
El departament de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada promou una sessió informativa titulada Les millors apps i gadgets de productivitat per a l'smartphone o tablet, que es durà a terme el dijous, 24 de novembre, de 9 a 1 a Ignova Tecnoespai, a l'Avinguda de Barcelona, 105. Compta amb la col·laboració de TIC Anoia i està adreçada a persones emprenedores o empresaris, específicament del sector TIC. La impartirà Emili Rodríguez, de l'empresa Coaching Tecnológico, especialitsta en l'acompanyament d'empreses i professionals en l'ús de les TIC i la presència a Internet.
S'hi mostrarà una selecció d'aplicacions i gadgets de productivitat amb les quals els participants podran treure el màxim rendiment al seu smartphone, tablet o phablet en el seu negoci. Amb una evident orientació pràctica, es mostrarà i explicarà la funcionalitat de les aplicacions in-situ. Els assistents que ho vulguin podran instal·lar les apps en els seus dispositius mòbils o simplement seguir la sessió. Tot i que es realitzarà amb dispositius Android, la majoria d'apps es troben també en iOS. Hi haurà una primera part introductòria on es mostraran diversos dispositius externs que, en connexió amb l'smartphone o tablet, permeten millorar o ampliar les seves funcionalitats: fotografia i vídeo, micròfons externs, projecció a grans pantalles, wereables, teclats, accessoris o cables, entre altres.
Seguidament, es mostraran diferents aplicacions que permeten treure el màxim rendiment dels dispositius mòbils en el desenvolupament de l'activitat professional: navegadors, opcions per emmagatzemar al núvol, aplicacions d'ofimàtica, editors de vídeo, eines per compartir arxius, administradors de tasques, editors de fotografia, vídeo i disseny, publicació de continguts a blogs, aplicacions per emmagatzemar tot el es veu i no es té temps de llegir, veure o escoltar, aplicacions per connectar remotament a altres smartphones o ordinadors de sobretaula, transmissió de vídeo i videoconferència, presentacions, gestió avançada de contactes, apps per monitoratge i generació de campanyes de mail màrqueting, gestió de blogs amb WordPress i Blogger, gestió avançada de xarxes socials o automatització de funcions a xarxes socials i entorns del núvol.
Les places són limitades i la inscripció, que és gratuïta, es pot formalitzar enviant un correu amb les dades personals a oficinaempresa@aj-igualada.net. Aquesta activitat
rep la col·laboració de la Diputació de Barcelona i està emmarcada en el programa Catalunya Emprèn, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement de la
Generalitat i el cofinançament del Fons Social Europeu. Més informació al web www.igualada.cat.