TORNAR

L’Ajuntament de Vilanova licita novament el servei de barbacoes del Parc Fluvial

societat
Dimarts, 23 gener 2024. 10:08. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

Els interessats en participar hauran de presentar les seves sol·licituds abans del 26 de gener, bé de manera presencial a l’OAC de l’Ajuntament, bé de manera telemàtica a la Seu Electrònica.

L'Ajuntament de Vilanova del Camí ha anunciat una nova licitació per als empresaris locals interessats a gestionar la zona de pícnic del Parc Fluvial, coneguda com la zona Barbacoes.

El servei a licitar inclou diverses responsabilitats com ara la gestió del bar ubicat en una caseta de fusta de 3×2, el control d’accés de les persones usuàries a les barbacoes i a la zona de pícnic, la neteja de les barbacoes i de l’entorn, la venda de llenya, petites tasques de manteniment i altres que puguin ser necessàries per garantir el correcte funcionament del servei.

El cànon de sortida per a aquest servei és de 250,00 euros al mes. Els interessats en participar hauran de presentar les seves sol·licituds abans del 26 de gener. Aquestes sol·licituds es poden presentar de forma presencial a l’OAC de l’Ajuntament o de manera telemàtica, des de la Seu Electrònica, amb una instància genèrica.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, se seguirà amb el procediment administratiu corresponent.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.