//Plugins sense CDN ?>
L'associació Anoia pel Clima organitza un seguit d'activitats "per promoure el coneixement i la cura del riu Anoia, així com fomentar la connexió amb la natura entre petits i grans". Les activitats seran gratuïtes i començaran el 17 de maig a la Fira de la Margarida.
Entre les activitats hi haurà "Petjades i rastres", per descobrir la fauna i jugar tot reproduint petjades d'alguns dels animals més habituals de l'entorn proper, "La vida a l'aigua", un taller d'identificació dels petits organismes que podem trobar a l'aigua del riu, "Menjadores d'ocells", on es prepararan menjadores per alimentar les aus de la zona, i un mural titulat "Com vols que sigui el riu".
En el marc de la Setmana de la Natura, l'associació impulsarà tres activitats més: una passejada divulgativa pel riu (22 de maig), una jornada de cura dels plançons a la via blava (30 de maig) i la Nit de Ratpenats (7 de juny).