//Plugins sense CDN ?>
El diari digital de la comarca estrena aquest 22 de novembre una nova imatge gràfica, amb noves seccions, noves columnes d’opinió i una aposta ferma per al periodisme visual.
A partir d’aquest dissabte 22 de novembre a les 12h del migdia, l’AnoiaDiari renova el seu lloc web, inaugura logotip, noves seccions i incorpora noves cares d’opinadors, un dels grans puntals del diari. L’empresa igualadina Creagia és l’encarregada del canvi de format de l’AnoiaDiari.
El principal objectiu del nou AnoiaDiari és aconseguir fer un diari més visual i, per tant, la prioritat d’aquest nou AD és i haurà de ser la imatge, la fotografia. A més, s’aposta per continuar amb un dels punts forts del mitjà: l’equip d’opinadors i col·laboradors, cadascun d’ells amb una columna personalitzada. Amb la nova pàgina web, l’AD incorpora noves cares de l’Anoia, persones que viuen a la comarca o a l’estranger, com els periodistes Eva Ripoll, Xavier Ribera o Xavier Dàvila, així com també David Soler, Èlia Palomas, Josep Ma Oller, Cristina Domènech, Henar Morera, Toni Raja, Estefania Moreno, Iria Vives, Pau Ricart o Josep Maria Ribaudí.
Alhora, s’afegeixen noves seccions, que neixen tenint en compte les necessitats del moment actual. S’engega la secció d’empresa, un espai dedicat a la gastronomia o, entre d’altres, la imatge del dia, amb imatges dels fotògrafs d’aquí sobre l’actualitat.
Com a novetat, també destaca l’aposta per al cap de setmana, amb propostes d’oci, gastronomia i cultura a la comarca, realitzades per professionals de cada sector.
L’AnoiaDiari va néixer a finals del 2008, com el primer diari digital de la comarca de l’Anoia. Sis anys després, el nou equip editor aposta per renovar la seva imatge, per respondre davant de les millores tecnològiques que han sorgit en aquests anys.
FELICITATS, a la direcció i equip, i per molts anys
tcm
ig
24 de novembre 2014.09:40h
D’entrada no m’agrada gens aquest nou format; potser em cal acostumar-m’hi...