//Plugins sense CDN ?>
El barri del Rec d’Igualada es tornarà a convertir en l’epicentre de la moda aquesta primera setmana de novembre gràcies a una nova edició del Rec.0, el festival que engloba moda, música i gastronomia.

Entre el 5 i el 8 de novembre, les antigues fàbriques del Rec acolliran una seixantena de botigues pop-up amb un centenar de marques que van des de grans firmes internacionals com Adidas, Levi’s, Munich, Pepe Jeans, BUFF o Häglofs fins a dissenyadors emergents que vendran els seus estocs. A més, s’hi podran trobar marques de roba sostenible i un mercat d’intercanvi i una botiga de segona mà.
Al llarg d’un circuit urbà d’un quilòmetre i mig els visitants també podran gaudir d’una àmplia oferta gastronòmica amb una quarantena de punts de restauració com restaurants en format pop-up i food trucks que oferiran cuina de proximitat i variada per a tots els gustos.
A més a més, el festival oferirà una àmplia programació d’activitats gratuïtes com concerts, actuacions de punxadiscos, visites guiades, taules rodones, exposicions, tallers i mostres de dansa. En destaquen algunes com l’exposició dels 25 anys de Míriam Ponsa, que ha estat present al festival des de la primera edició, la visita guiada a l’adoberia en funcionament de Curtits Badia o els concerts de l’igualadí White Pèrill, del grup barceloní gavina.mp3 o de la també igualadina, Mimi Robin.
Segons l’organització, el Rec.0 s’ha convertit en la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa a Europa i afirmen que s’ha consolidat com un nou format de comerç al detall atractiu i innovador per a les marques i els consumidors. Destaquen, també, que el festival va néixer el 2009 com a un experiment “per reivindicar i protegir el patrimoni industrial del barri del Rec d’Igualada i el gran potencial que té” i que s’ha convertit en un gran esdeveniment que “cada edició rep al voltant de 100.000 visitants”.