TORNAR

Àuria augmenta el ventall de productes saludables de Cuinara

L’objectiu és produir vora 20.000 unitats mensuals de bosses de verdures

societat
Dissabte, 22 abril 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Amb la bona recepció que ha tingut l'impuls de Cuinara, la marca de menjar saludable que va iniciar Àuria Grup la passada tardor, la direcció de l'empresa d'economia social vol augmentar l'aposta. La gamma creix amb noves receptes.

El Grup Àuria treballa perquè la seva línia de productes de menjar saludable Cuinara assoleixi una producció mensual d'entre 15.000 i 20.000 unitats. A la vegada, incorporarà noves receptes a les tres propostes inicials. Si al novembre es va comptar amb crema de verdures, crema de pastanaga i crema de carbassa, coincidint amb els productes de temporada, ara s'hi sumen la crema de bròcoli, la crema de vichysoisse i crema de carbassó.

Els treballadors d'Àuria, amb els seus productes d'hortaEls productes es preparen a l'àrea de cuinats del centre especial de treball Àuria Cooperativa. Es tracta "de productes sense additius, linials i refrigerats que contenen les proporcions necessàries d'ingredients - nets, pelats i rossejats - per cuinar cremes de verdures per a dues o tres racions". Es venen en envasats sense conservants, amb l'objectiu que el consumidor només l'hagi de bullir, triturar i servir. Tres simples passos per posar a l'abast de tothom un producte bo i sa, amb les proporcions justes perquè cuinar verdura pugui fer-se en un tres i no-res, sense haver-se de preocupar per les mides o la compra a l'engròs de tots els ingredients.

La meta que s'ha fixat l'empresa d'economia social són les esmentades 15.000-20.000 unitats cada mes de bosses de verdures. La divisió de gastronomia és, juntament amb la de cosmètica i perfumeria, una de les àrees que més futur econòmic preveu Àuria grup, per això ha apostat fort per aquesta nova línia pròpia. Àuria Grup va decidir incorporar la iniciativa d'innovació social i emprenedoria amb la incorporació de les impulsores de Cuinara: la nutricionista i tecnòloga d'aliments, Gisela Palacio, i la biotecnòloga, Mireia Castañer. L'aliança amb les fundadores de Cuinara (start-up nascuda el 2014) ha permès optimitzar les instal·lacions de cuina professional de la desapareguda cooperativa Gustauria i crear nous llocs de treball. D'aquesta manera, Àuria Grup compleix la seva missió social de treballar amb projectes empresarials innovadors i el compromís de generar nous llocs de treball per a persones amb discapacitats, risc d'exclusió social o situacions greu de vulnerabilitat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.