//Plugins sense CDN ?>
Diversos usuaris espanyols han impulsat, a través de les xarxes socials a Internet, un boicot a la marca Munich. El motiu, la fabricació d'unes vambes amb el lema "SÍ", encarregades pel PDECat.
La polèmica va esclatar quan des del PDCat van agrair, através de les xarxes, el "compromís" de Munich amb l'1O en la presentació d'un calçat fabricat expressament per la marca anoienca per als nacionalistes, unes vambes de color blau corporatiu del partit, customitzades amb un "SÏ", coronat amb el logotip del PDCat, al costat de l'emblemàtica X, logotip de Munich.
L'empresa Munich, creada el 1939, ha emès un comunicat en el qual afirma que "les declaracions fetes per diferents seus del PDCat a través de les xarxes socials són falses i publicades sense el consentiment per part de cap representant de l'empresa". La companyia ha matisat que "el passat mes de maig van rebre un encàrrec de customització del calçat amb unes determinades especificacions de disseny per part del grup polític PDCat" afegint que "es va fer el corresponent rebut i paga i senyal, procediment que es duu a terme amb tots els clients de la marca".
Finalment, l'empresa ha declarat que "en cap cas, Munich s'ha posicionat ni ha donat el seu consentiment perquè el grup polític parli en nom seu" i que l'empresa "és present a més de 40 països arreu del món, de manera que no tenen cabuda en el seu ideari d'empresa els límits o les fronteres". Munich ha anunciat que està prenent "mesures, tant en les comunicacions amb informació falsa i il·lícita com en la producció d'aquest calçat".