TORNAR

Molt bona acollida del Made.IGD Market Nadal

Hi haurà una nova edició els dies 2, 3 i 4 de gener

societat
Dilluns, 29 desembre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El primer cap de setmana del MADE.IGD – Market Nadal 2025, impulsat per Igualada Comerç, ha tingut una molt bona acollida de públic, amb una elevada afluència de visitants que han passejat, comprat i gaudit de la proposta.

Aquest nou format de market nadalenc, ubicat a la Plaça de Cal Font d’Igualada, al costat del Bosc Màgic, ha donat visibilitat al comerç local en un entorn atractiu i dinàmic, consolidant una iniciativa que neix amb vocació de continuïtat, i és els organitzadors no descarten aprofitar el format de cara a futures edicions en altres moments claus de l’any.

Durant els tres dies, els visitants han pogut descobrir una variada oferta de moda, complements, alimentació i serveis, amb la participació de diversos establiments locals.

Des d’Igualada Comerç es valora molt favorablement aquesta primera experiència del MADE.IGD en format nadalenc, que se suma a l’èxit d’edicions anteriors com el MADE.IGD al Rec.0.

Properes dates

La propera edició del MADE.IGD – Market Nadal 2025 tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de gener, a les portes de la festivitat de Reis, en horari de 10 h a 14 h i de 17 h a 20.30 h, amb l’objectiu de continuar impulsant el comerç local durant els dies previs a una de les campanyes més importants de l’any.

Aquest esdeveniment ha comptat amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada i la col·laboració de Fira d’Igualada, que han fet possible la posada en marxa d’aquesta nova proposta comercial a la ciutat.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.