Edició anterior de la botiga al carrer
La Botiga al Carrer és una activitat tradicional que s’organitza sempre al final de les rebaixes, tant d’estiu, com d’hivern. Els comerciants surten davant el seus establiments, o es desplacen fins a algun altre indret de la ciutat amb molta concentració comercial i venen els productes de la temporada amb importants descomptes. A més a més, s’organitzen activitats paral·leles de lleure.
L’edició d’Igualada és una de les més participatives i visitades que es fan a Catalunya. Els números ho diuen sols, més de 100 comerços repartits en diferents zones de la ciutat, facilitant d’aquesta manera a milers de visitants d’arreu una agradable visita i compres tranquiles.
Iguallada Comerç UBIC ha tornat a preparar una forta campanya publicitària i una sèrie d’activitats com maquillatge infantil, megafonia i altres atraccions que tenen com l’objectiu de fer una jornada inoblidable. No obstant això, l’activitat estrella serà l’instal·lació d’un circuit urbà de Karts. Del seu funcionament, ubicació i altres característiques s’informarà més endavant. L’entitat convida el públic a assistir i a prendre part a les activitats organitzades.
La data límit pels associats per fer les inscripcions a la Botiga al Carrer és fins el divendres, 27 d’agost, com a màxim. D’acord amb les instruccions de l’Ajuntament d’Igualada, Igualada Comerç UBIC ha d’informar a la Policia Local i al mateix Ajuntament el divendres, dia vint-i-set d’agost de total de nombre, noms i situació de cadascú de participants de l’activitat.