//Plugins sense CDN ?>
El proper dimarts 31 de desembre, a partir de les 19 h, l’Escenari Màgic de Cal Font acollirà una nova edició del Cap d’Any Infantil, la festa dels més petits per acomiadar l’any de manera festiva i en un horari que els permeti celebrar-la amb total intensitat i diversió.

De fet, la celebració del Cap d’Any infantil ja començarà a les 12 del migdia amb l’assaig general de la festa, que es farà al Saló de la Infància, per tal que tots els nens i nenes que hi siguin també puguin participar de la festa.
La festa grossa arribarà a l’Escenari Màgic de Cal Font, a partir de les 19 h, amb la celebració de les 12 campanades infantils, que comptarà amb la presència dels fanalers i les fanaleres com a mestres de cerimònia de les campanades teatralitzades. Seguidament hi haurà música i festa per a tots els nens i nenes que vulguin acomiadar el 2025.