//Plugins sense CDN ?>
La Cambra territorial de l'Anoia impartirà el dilluns, 9 d'octubre, el taller Com adaptar-se a la botiga del futur a la seu territorial ubicada al carrer del Born, nº 5, d'Igualada.
La digitalització està transformant per complet la forma amb què vels consumidors interactuen amb les marques i realitzen les seves compres. El client digital s'ha convertit en un element fonamental, i comprendre les seves necessitats, comportaments i expectatives és essencial per l'èxit de qualsevol negoci.
La iniciativa oberta a tots els establiments comercials de la comarca, i organitzada en col·laboració amb l'associació de comerciants Igualada Comerç, aportarà el coneixement necessari per desenvolupar i aplicar plans de transformació digital estratègics. En concret, en una primera part s'abordarà des d'un punt de vista més teòric l'adaptació de la botiga, com és el client digital i què necessita i les tendències de retail actuals; mentre que, en una segona part, s'analitzaran a mode pràctic casos actuals, es coneixerà com adaptar els punts comercials al client digital i es treballarà com connectar amb el client omnicanal. Per participar-hi serà necessari inscriure's prèviament.
El taller s'emmarca en el Programa de Comerç Minorista cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea i la Secretaría de Estado de Comercio del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo amb l'impuls de la Cámara de España i de la Cambra de Comerç de Barcelona. Una iniciativa que té com a objectiu promoure la innovació comercial, a través de diagnòstics gratuïts i personalitzats on s'identifiquen els punts forts i dèbils del negoci i es proporcionen oportunitats de millora; divulgar la capacitació i la innovació amb tallers de comerç pràctics; i dinamitzar les àrees comercials atorgant ajudes a projectes singulars de modernització comercial.