//Plugins sense CDN ?>
Canal Taronja Anoia, anoiadiari.cat i L’Enllaç, capçaleres de referència en els seus àmbits, televisió, comunicació digital i premsa escrita, s’han unit amb l’objectiu de formar una plataforma multimèdia única a l’Anoia.
Els editors dels mitjans, Ferran Debant (Canal Taronja Anoia, anoiadiari.cat i L’Enllaç), Miquel Canet (L’Enllaç dels Anoiencs) i Toni Cortès (anoiadiari.cat), assenyalen que “són tres mitjans que, individualment, són referents, però que, formant grup, tenen un gran potencial en el panorama comunicatiu que s’obre davant nostre i poden oferir uns millors productes i serveis, tant als seus lectors, com a ajuntaments, centres educatius, clubs esportius, empreses, comerços i tot el teixit associatiu de l’Anoia, en una oferta única al territori, ja que som els únics que podem oferir un setmanari, un diari digital i una televisió, a part d’altres serveis, com producció audiovisual”.
Amb aquesta unió, els editors refermen “l’aposta pels mitjans de proximitat, tan essencials en aquests moments de globalització en la comunicació”. El grup anoienc és dirigit pel periodista igualadí Toni Cortès.
L’Enllaç dels Anoiencs va ser fundat el 2001 i actualment és dirigit per Montserrat Figueras. Té una una audiència de 23.000 lectors, que el consoliden com el periòdic més llegit de la comarca. Creat el 2008, l’anoiadiari.cat va ser el primer diari digital de l’Anoia i un dels diaris digitals locals pioners de Catalunya. Actualment, s’està treballant en el disseny d’una nova web per convertir l’anoiadiari.cat en el diari digital de L’Enllaç. És dirigit per Toni Cortès Minguet.
El Canal Taronja Anoia forma part del grup TAELUS, que agrupa diferents mitjans de comunicació de les set comarques de la Catalunya Central, el Vallès i Girona, amb suports de ràdio, televisió, premsa i digitals. És dirigit per Sergi Lladó.
Al costat dels directors dels mitjans, Montserrat Figueras, Toni Cortès i Sergi Lladó, completen l’equip de professionals del grup: Dolors Martí i Vinyet Palomas (redacció i correcció), Marc Soler (redacció), Mireia Sala (maquetació), Maria Moix i Laia Cererols (redacció i presentació), Belén Vallejo (edició i realització), Montserrat Gili (administració), Carme Moliner i Clàudia Carbó (màrqueting i publicitat), i un nodrit grup de col·laboradors.