Amb motiu de les properes eleccions generals del dia 20 de novembre de 2011, l’Ajuntament d’Igualada informa dels canvis que s’han produït en el local electoral corresponent al districte 3, secció 2, abans ubicat a les dependències de la Llar d’Infants L’Espígol i que, aquest any, ha estat traslladat a l’Escola Àuria, al carrer Cervantes, 35. El plànol d’ubicació i delimitació de totes les seccions censals i els corresponent locals.
Els que vivim a Sant Jaume ses Oliveres, a la Roixela i al Pla de la Massa es fan anar a votar molt lluny, a la Escola Auria, quan tenim edificis molt mes aprop. Ames l’adreÇa del col.legit...Llegir més electoral es errónea tal com es veu a la foto. Aixó es Av. Balmes i no Carrer Cervantes. L¡Ajuntament no vol canviar l’adreÇa, tot i les vegades qu’ els hi he dit.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Joanma
Igualada
15 de novembre 2011.15:53h
Els que vivim a Sant Jaume ses Oliveres, a la Roixela i al Pla de la Massa es fan anar a votar molt lluny, a la Escola Auria, quan tenim edificis molt mes aprop. Ames l’adreÇa del col.legit... Llegir més electoral es errónea tal com es veu a la foto. Aixó es Av. Balmes i no Carrer Cervantes. L¡Ajuntament no vol canviar l’adreÇa, tot i les vegades qu’ els hi he dit.