//Plugins sense CDN ?>
L'estudi proposa la creació per aquests dos trams d'una plataforma única, que consisteix en l'aixecament de la calçada a nivell de vorera, el que configura un espai d'us compartit on el vianant no ha de eludir constantment els desnivells de les vorades, evitant que hagi de circular pel mig de la calçada. Igualment, per tal de garantir la seguretat viària la proposta contempla la instal·lació d'un semàfor a cada pas estret, que doni pas alternatiu.
Aquesta proposta d'actuació es concreta per als dos punts més estrets: un tram de 160 metres, entre el punt quilomètric 4,960 i el 5,120, i el tram de 100 metres entre el punt quilomètric 5,280 al 5,380. Igualment, la proposta és compatible amb una proposta de millora integral de tota la travessera.
Actualment, la carretera BV-2131 travessa el nucli de la localitat donant accés als principals equipaments amb un elevat trànsit de vianants, que han de compartir l'espai amb el trànsit de vehicles pesants que utilitzen la via per connectar-se amb la xarxa primària del territori. Igualment, en la travessera hi ha dos punts amb un ample de vial inferior a 6 metres, de manera que cal donar pas alternatiu als vehicles que circulen per la via. El pressupost d'execució de l'actuació s'ha valorat en 640.734,28 euros.