//Plugins sense CDN ?>
Des de CCOO a l'Anoia estan organitzant un servei de vehicles que sortiran des d'Igualada per participar en aquesta convocatòria. La manifestació està convocada a les sis de la tarda a la cruïlla de la Plaça Urquinaona amb la Ronda de Sant Pere. La sortida des d'Igulada és prevista a les 4 de la tarda des de l'estació d'autobusos.
El secretari de Comissions Obreres a l'Anoia, Seve Duran, feia una crida a la participació, tot assegurant que és una manera d'estar a costat dels treballadors i treballadores en uns moments difícils.
Els sindicats volen donar un toc d'alerta a l'empresariat que pot tenir la temptació de fer pagar la crisi als treballadors i les treballadores. També volen que l'administració prengui les mesures necessàries per aturar la pèrdua de llocs de treball i que impulsi els mecanismes de protecció social que calguin per defensar els drets i les necessitats dels treballadors.
Des del sindicat remarquen la situació que està travessant la comarca i la pluja d'Expedientes de Regulació que aquestes últimes setmanes han afectat diferents empreses: Solincer, Visteon, Hisitex, Inoxfil, Dernova... Duran afegeix que encara és pitjor el degoteig d'acomiadaments que s'està vivint en altres empreses. Per tot plegat no descarten noves mobilitzacions.