El lliurament de les targes es fa a tres punts, l'Espai Cívic Centre, al Centre Cívic de Fàtima i a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. El termini per sol·licitar la tarja encara és obert, fins el 31 de maig.
Aquest divendres 16 d'abril l'Ajuntament d'Igualada engegava el lliurament de les targetes prepagament destinades a les persones demandants d'ocupació no ocupades. Tenen una càrrega de 100 euros que es podran gastar en els comerços locals fins a finals d'any. La campanya s'emmarca dins del projecte de dinamització del comerç de la ciutat amb la finalitat doble d'ajudar, també, a les persones en situació d'atur.
El termini per sol·licitar la targeta venç el 31 de maig. Els procediments de sol·licitud són els habituals, de forma telemàtica, a través del portal de tràmits de l'Ajuntament d'Igualada o bé de forma presencial demanant cita prèvia a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. Com a requisits per l'obtenció de la targeta destaquen estar empadronat a Igualada, amb una antiguitat mínima des del 31 de gener de 2021, trobar-se en situació d'atur i en situació de demandant d'ocupació no ocupat al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) des de com a mínim abans del dia 1 de febrer del 2021.
Hi ha 175 comerços que han fet sol·licituds i s'han validat per estar adherits a la campanya. Per a aquells comerços que no s'hagin pogut adherir, s'habilitarà el tràmit d'adhesió novament des del dilluns 19 i romandrà actiu fins el diumenge 2 de maig. El projecte finalitzarà a finals d'any amb l'objectiu d'haver repartit totes les targetes de prepagament. En total, tant pels sectors del comerç i restauració com pel col·lectiu de demandants d'ocupació no ocupats, suposarà un impacte econòmic de 250.000 euros.