A les portes d'una nova edició de les botigues del Rec, queden dues setmanes de preparatius abans dels quatre dies d'activitats culturals, gastronòmiques i -és clar- la venda de productes de marques de tendència. Les portes de les botigues s'obriran a les 10 del matí del 7 de novembre.
Una desena de marques locals
Hi haurà com sempre un testimoni de les firmes anoienques, una desena, amb marques i dissenyadors com Sita Murt, Messcalino, Ingrid Munt, Jordi Rafart, Boxley, Punto Blanco, Micu Micu, Nona Bcn, Tres Xics o Transcendental, a més de comercials de l'Anoia que vendran estocs de grans dissenyadors i marques com Pepe Jeans, Javier Simorra o Superdry. No hi faltaran, tampoc, grans firmes com Levi's, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok, Volcom o DC Shoes.
En aquesta ocasió, hi haurà disposats escenaris situats en àrees diferents del circuit Rec oferiran més d'una vintena de concerts i sessions de DJ, tots gratuïts. Destaquem, en aquesta edició, grups com Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth. A més d'artistes anoiencs com Albert Gàmez, David Dàmaso, Dj Fixi, Dj PD Efa, o Milton Salazar.
Maria Almenar moderarà, el divendres 9 a les 7, una nova edició del Recmeeting, un debat sobre temes vinculats al Rec. Aquesta vegada la xerrada girarà entorn de l'esport com estil de vida i comptarà amb la presència de la corredora Núria Picas i la nutricionista Sandra Sardina, amb la col·laboració d'Ametller Origen i Buff. Aquesta acte tindrà lloc a l'espai cultural del restaurant Somiatruites.
Firmes col·laboradores
Hi ha diverses Empreses del territori són proveïdors i col·laboradors del Rec.0. Com en els darrers anys, l'empresa de telecomunicacions anoienca, Iguana, serà el soci tecnològic del Rec.0, oferint connexió a internet de fibra òptica a les pop-up stores del circuit. D'altra banda, el Rec.0 col·labora amb Àuria Grup amb la contractació de personal i d'equips de treball.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, potenciarà l'ús del transport públic com a mitjà per venir al barri del Rec d'Igualada, a través de la línia R6, Barcelona – Igualada. Entre tots els visitants que arribin amb tren, Rec.0 regalarà un obsequi. Pel que fa a patrocinis, segueix Estrella Damm, patrocinador des de la primera edició del Rec.0, que té presència al festival de moda amb dos patis que compten amb escenaris i dues barres d'Estrella, on es regala una cervesa per cada tiquet de compra superior a 30 euros. En l'àmbit de l'oferta gastronòmica del Rec Street Food, el Rec.0 també té el suport d'El Bandarra, un vermut artesà elaborat al Penedès, la tònica britànica Fever-Tree, les empreses catalanes Ametller Origen, un ambiciós projecte de producció agrícola, elaboració de productes al Penedès i comercialització arreu del país, i Simón Coll Xocolaters, amb tradició xocolatera des de 1840.