//Plugins sense CDN ?>
A les portes d'una nova edició de les botigues del Rec, queden dues setmanes de preparatius abans dels quatre dies d'activitats culturals, gastronòmiques i -és clar- la venda de productes de marques de tendència. Les portes de les botigues s'obriran a les 10 del matí del 7 de novembre.
El barri industrial del Rec d'Igualada canvia de cara durant quatre dies, del 7 al 10 de novembre, de nou amb la celebració de la 19a edició del Rec.0 Experimental Stores, el festival de 'pop-up stores' de moda on grans marques venen estocs en un ambient festiu i transgressor. A més, hi haurà l'agenda de concerts als quatre escenaris del circuit i l'oferta gastronòmica del Rec Street Food amb food trucks repartits per tot el circuit. La novetat, l'obertura de nous espais del barri, com l'adoberia Cal Segall -del segle XVII- o Cal Valls (on a la part superior hi ha Espais del Rec), a la baixada de la Unió i la placeta al costat de Cal Granotes serà sens dubte un dels nous atractius del circuit Rec.018. I les noves adoberies seran un reclam on s'hi instal·laran les marques infantils més transgressores que formen l'oferta Reckids.
Una desena de marques locals
Hi haurà com sempre un testimoni de les firmes anoienques, una desena, amb marques i dissenyadors com Sita Murt, Messcalino, Ingrid Munt, Jordi Rafart, Boxley, Punto Blanco, Micu Micu, Nona Bcn, Tres Xics o Transcendental, a més de comercials de l'Anoia que vendran estocs de grans dissenyadors i marques com Pepe Jeans, Javier Simorra o Superdry. No hi faltaran, tampoc, grans firmes com Levi's, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok, Volcom o DC Shoes.
En aquesta ocasió, hi haurà disposats escenaris situats en àrees diferents del circuit Rec oferiran més d'una vintena de concerts i sessions de DJ, tots gratuïts. Destaquem, en aquesta edició, grups com Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth. A més d'artistes anoiencs com Albert Gàmez, David Dàmaso, Dj Fixi, Dj PD Efa, o Milton Salazar.
Maria Almenar moderarà, el divendres 9 a les 7, una nova edició del Recmeeting, un debat sobre temes vinculats al Rec. Aquesta vegada la xerrada girarà entorn de l'esport com estil de vida i comptarà amb la presència de la corredora Núria Picas i la nutricionista Sandra Sardina, amb la col·laboració d'Ametller Origen i Buff. Aquesta acte tindrà lloc a l'espai cultural del restaurant Somiatruites.
Firmes col·laboradores
Hi ha diverses Empreses del territori són proveïdors i col·laboradors del Rec.0. Com en els darrers anys, l'empresa de telecomunicacions anoienca, Iguana, serà el soci tecnològic del Rec.0, oferint connexió a internet de fibra òptica a les pop-up stores del circuit. D'altra banda, el Rec.0 col·labora amb Àuria Grup amb la contractació de personal i d'equips de treball.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, potenciarà l'ús del transport públic com a mitjà per venir al barri del Rec d'Igualada, a través de la línia R6, Barcelona – Igualada. Entre tots els visitants que arribin amb tren, Rec.0 regalarà un obsequi. Pel que fa a patrocinis, segueix Estrella Damm, patrocinador des de la primera edició del Rec.0, que té presència al festival de moda amb dos patis que compten amb escenaris i dues barres d'Estrella, on es regala una cervesa per cada tiquet de compra superior a 30 euros. En l'àmbit de l'oferta gastronòmica del Rec Street Food, el Rec.0 també té el suport d'El Bandarra, un vermut artesà elaborat al Penedès, la tònica britànica Fever-Tree, les empreses catalanes Ametller Origen, un ambiciós projecte de producció agrícola, elaboració de productes al Penedès i comercialització arreu del país, i Simón Coll Xocolaters, amb tradició xocolatera des de 1840.