//Plugins sense CDN ?>
Des de les 10 del matí i fins pràcticament les 3 de la tarda no van deixar d'arribar vehicles al Passeig de la Indústria. Tots van passar pel control que els membres de VW Moviment havia instal•lat a l'inici del passeig per inscriure els participants. Com dèiem, en total 120 vehicles, i vora 300 persones que van compartir plegades la jornada; alguns retrobant-se amb amics i coneguts d'arreu de Catalunya que són fidels a la cita vilanovina.
Aquest any, però, la participació ha sigut una mica més baixa que en edicions anteriors. I és que com diu Pajuelo, la crisi s'ha fet notar i alguns participants habituals, com per exemple el grup d'Andorra, no han assistit a la trobada.
El que no ha baixat, però, és la qualitat. Fins i tot ha augmentat la presència de vehicles VAG, un grup de les marques Seat, Audi, Volkswaguen i Skoda, molt més sobri, i potser menys cridaner que el tuning, però que des de l'entitat valoren molt pel mèrit dels acabats, sovint fets pel propietari del vehicle, al seu propi garatge, i no encarregats a un taller.
Tuning o VAG, pel que aposta l'entitat vilanovina, com afirma Pajuelo, és per una concentració seriosa, lluny dels ambients sorollosos i les derrapades. I en aquest sentit assegura que la trobada vilanovina, juntament a la que es fa a la ciutat de Calafell, és única a Catalunya.
Un any més -i ja sumen sis edicions- l'exhibició de vehicles va atreure també visitants i curiosos que van poder admirar els vehicles customitzats; cotxes que els seus propietaris han personalitzat amb acabats que suposen una inversió important. A tall d'exemple, els canvis en un vehicle tuning poden arribar a costar fins a 10.000 euros.