Pel que fa a reclamacions relacionades amb restriccions per la pandèmia, se n'han tramitat unes 300. Un altre dels motius de consulta més freqüents ha estat sobre el tancament de les clíniques Dentix, una empresa a la qual molts clients havien avançat diners per les operacions.
El Consell Comarcal de l'Anoia ha atès 3.065 consultes i reclamacions durant l'any 2020 a través de l'Oficina Comarcal d'Atenció al Consumidor. La majoria d'aquestes consultes tenien a veure amb temes relacionats amb serveis de telecomunicacions, seguides de consultes de serveis d'electricitat, de gas, de serveis bancaris i d'assegurances.
L'import total dels abonaments de les reclamacions en les quals hi havia una petició econòmica i s'han resolt per mediació ha estat de 79.119,59 euros. El conseller de Consum de l'ens comarcal, Jordi Cases, comenta que les dades "mostren l'intens treball que es fa des de l'Oficina d'Informació al Consumidor. És un recurs que posem a l'abast de qualsevol ciutadà o ciutadana de la comarca. El fet que la majoria hagin quedat resoltes a favor del reclamant indica la utilitat i necessitat d'aquest servei davant les injustícies que moltes vegades es produeixen en aquest àmbit".