TORNAR

El Consell Comarcal engega una campanya per donar a conèixer el Servei de Mediació

Des del 2012, amb la mediació s’ha resolt un centenar de casos a la comarca

societat
Dilluns, 6 juny 2016. 14:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l'Anoia ha iniciat una campanya de difusió d'aquest servei amb l’objectiu de donar a conèixer al conjunt de la ciutadania l'existència del servei fent incís en els conflictes més habituals que es donen entre el veïnat (sorolls, olors, humitats, animals domèstics, dificultats de comunicació, comunitats de veïns...).

El Consell vol difondre les possibilitats de la mediació per a la resolució de diferències a nivell domèstic i veïnal. Per fer-ho s'ha editat un pòster informatiu amb il·lustracions que reflecteixen diverses situacions de conflicte que es poden donar en els àmbits veïnals i d'espai públic, principalment. El pòster es repartirà a tots els municipis i equipaments municipals de la comarca i s'acompanyarà dels nous díptics del servei.

El servei de mediació ciutadana de l'Anoia, que va començar a funcionar l'any 2012, enguany ha atès un centenar de casos. És un servei gratuït, àgil i confidencial que té com a objectiu trobar vies de solució als conflictes veïnals, escolars, d'espai públic i familiars de la comarca. Es pot contactar amb el servei a través del telèfon del Consell Comarcal de l'Anoia 938051585 o del correu mediacio@anoia.cat


1 Comentaris

a

alberto

7 de juny 2016.20:52h

Respondre

Un altra rollo, per anar venen FUM, i que algun amic, de les forces vives de la ciutat, es faci un jornal-et !!!!!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.