//Plugins sense CDN ?>
Ara, més que mai, cal donar suport al teixit productiu local. També al de l'alimentació. L'ens comarcal activa una campanya per animar a la població a consumir productes de proximitat.
El Consell Comarcal rescata una vella campanya i un eslògan conegut, 'L'Anoia, del camp a la taula'. Un projecte conegut per posar en valor la feina i els productes d'un centenar d'emprenedors, petites empreses, productors i elaboradors artesans alimentaris del territori, ha activat aquesta setmana una campanya a les xarxes socials per incentivar el consum dels productes de Km. 0 en l'actual context de desescalada.
Des d'aquesta setmana ja es pot visualitzar un vídeo que destaca el potencial de la comarca pel que fa la producció d'aliments
de qualitat i la important tasca d'aquells que la fan possible, als perfils de Facebook (@anoiaturisme) i al perfil de Twitter (@anoia_turisme).
Dani Gutiérrez, conseller de Turisme, assegura que "mentre la immensa majoria de la població ha hagut d'estar confinada a casa, la terra i aquells que la treballen han seguit el seu cicle habitual. Ara és moment d'agrair la dedicació de tots aquells que n'han tingut cura i apostar pel nostre producte de proximitat que, a més, és d'una excel·lent qualitat". Durant els pitjors moments de l'alerta sanitària, des de l'ens comarcal també "s'ha donat permanent suport a aquests petits productors, informant-los de les mesures de seguretat necessàries i resolent els seus dubtes."