//Plugins sense CDN ?>
El Consell Comarcal va ser present al Fitur de Madrid, que celebrava la seva 40a edició. En aquesta cita de quatre dies els responsables d'Anoia Turisme van també entrar en contacte amb altres destinacions i territoris que promouen el turisme sostenible.
L'ens comarcal continua amb l'estratègia de donar a conèixer la comarca i la diversitat d'experiències turístiques que ofereix, en el marc de la tendència de l'slow tourism. Sota el paraigua de la Diputació de Barcelona amb la marca 'Paisatges de Barcelona', va estar present amb un estand a la fira internacional de turisme FITUR, que es va celebrar a Madrid la setmana passada.
Des d'Anoia Turisme, l'organisme del Consell que treballa aquest àmbit, es va recalcar el territori com a destí sostenible, una característica "molt apreciada per les famílies i els amants del patrimoni cultural i natural, de la natura, de l'esport i de la gastronomia". En aquest sentit, el conseller de Turisme del Consell Comarcal, Dani Gutiérrez, explica que "aquesta acció ens ha permès, d'una banda, donar a conèixer la destinació Anoia i, de l'altra, compartir experiències i coneixements amb altres institucions amb qui compartim territori".
Aquest conseller apunta que "també estem desenvolupant una feina de benchmarking, coneixent altres experiències semblants a les nostres i, finalment, també ens hem reunit amb tècnics especialistes en programes europeus per reforçar la nostra estratègia slow tourism". En aquest sentit, apunta també que "en els propers dies iniciem la nostra participació al programa Med Pearls per a destinacions sostenibles i emergents al Mediterrani". La fira internacional FITUR 2020, que celebrava enguany el seu 40è aniversari, va rebre 255.000 visitants i va acollir 918 expositors titulars, 11.040 empreses, representacions de 165 països i regions i una participació internacional del 56% .
Antoni
Igualada
29 de gener 2020.18:49h
Per a tots els de la foto hem pagat viatge entre tots?