//Plugins sense CDN ?>
Segons Joan Domènech, de Boxcom, sobretot ha estat Facebook la xarxa social que ha registrat més moviment: 'Permet posar-hi més informació que el Twitter, i a més està en un estadi de socialització molt més alt'. Tot i això, com a gestors d'aquestes xarxes, cada nova entrada al Facebook queda palesa també al Twitter, de manera que ho poden seguir els usuaris de totes dues aplicacions.
Boxcom s’encarrega durant tota la campanya del disseny gràfic, la producció audiovisual i l’estratègia de xarxes socials. ‘La presència i el posicionament en pàgines com twitter o Facebook és bàsica i per això comptem amb Màrius Cirera que, juntament amb un grup de professionals, gestiona tota la informació que circula per Internet', explicava Joan Domènech. Boxcom també es va encarregar de la producció audiovisual durant l’acte de la presentació de la candidatura, que va tenir lloc el dia 25 de gener a Barcelona i que va comptar amb una gran afluència de públic i mitjans de comunicació.
No es retira
Per la seva banda, Alfons Godall ha fet públic un comunicat per aclarir la situació. En el document, Godall nega que es retiri, afirma que creu en el model + Barça i que la seva candidatura vol ser integradora, sense personalismes. Així doncs, la tasca dels igualadins Boxcom continua amb més importància que mai, ja que tota aquesta polèmica ha fet més necessàries que mai les eines de comunicació.