TORNAR

Custo Barcelona, Sita Murt, Antoni Miró i Armand Basi seran a les 'pop up stores' del REC.01 d'Igualada

La iniciativa se celebrarà del 3 al 5 de juny al barri del Rec d’Igualada

societat
Dimecres, 12 maig 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’igualadí barri del Rec ja es prepara per acollir, del 3 al 5 de juny, la segona edició dels ‘experimentals stores’ que es va estrenar el novembre passat amb el nom de REC.0. Ara toca la versió REC.1, una nova entrega d’aquesta original iniciativa que transforma les antigues fàbriques en pop-up stores de grans dissenyadors. Les marques que van participar en la primera edició repeteixen, i se n’hi afegeixen diverses de noves.

Mosquito en Alaska, al REC.0 - Imatges: REC Stores

REC.01 és una transformació efímera de l’antic barri industrial d’Igualada, el Rec, a través de la qual velles fàbriques dels segles XIX i XX es convertiran en pop-up stores: botigues de moda de marques de primer nivell que vendran estocs d’altres temporades a uns preus radicals.

En aquesta edició repeteixen totes les marques i dissenyadors presents a la del novembre, i se n’hi afegeixen de nous. Així, hi seran Sita Murt, Josep Abril, Miriam Ponsa, Marithé François Girbaud, Antoni Miró, Lottusse, Textura, El Delgado Buil, Parnasse, Helmet Dress, David Valls, Chinche, Punto Blanco, Gemma, Mosquito en Alaska, El Naturalista, IKKS, IKKS Kids, Pepe Jeans, Cooked in Barcelona, Armand Basi i Custo Barcelona, entre d’altres.

Com en el REC.0, la creativitat i la peculiaritat de cada espai serà un dels atractius, a més de les accions paral·leles a la venda que s’organitzaran (concerts, música en directe pels carrers, projeccions, exposicions, recitals...). En definitiva, serà una experiència no només per comprar les millors marques als millors preus, sinó també per descobrir un entorn històric únic i molt especial. La primera edició d’aquesta iniciativa va ser tot un èxit, i es calcula que va portar al barri del Rec més de 5.000 visitants.

Properament s'aniran donant més detalls d'aquest esdeveniment, però REC.01 ja disposa d'un perfil a Facebook i també al Twitter, canals des d'on es va donant informació sobre tot el que passarà al Rec del 3 al 5 de juny.

També l’Outlet de la UBIC

D’altra banda, i coincidint amb el REC.01, Igualada Comerç UBIC ha organitzat per al dissabte 5 de juny la tercera edició de l’Outlet. L’entitat procurarà d’ampliar el nombre d’estands, ja que les inscripcions inicials ja s’han esgotat en només dues setmanes. Segons les previsions, l’Outlet d’Igualada Comerç UBIC tindrà unes 70 parades instal·lades a la Rambla, la plaça de la Creu i el carrer de Garcia Fossas.


5 Comentaris

m

mercè

igualada

18 de maig 2010.19:04h

Respondre

ok!! moltes gràcies i molts molts ànims!

r

rosa

igualada

14 de maig 2010.14:30h

Respondre

Mercè, aquesta edició Vialis no hi participa, però sí que ve El Naturalista: http://www.elnaturalista.com/index.php/es

m

mercè

igualada

13 de maig 2010.18:25h

Respondre

és un error, o vialis no hi participarà?

P

Pau

Igualada

12 de maig 2010.15:38h

Respondre

És positiu veure com des de la UBIC també s’aprofiten les bones idees i es complementen.

e

eRIC

Igualada

12 de maig 2010.12:56h

Respondre

Molta sort i seguiu així. Aquestes iniciatives són més que necessàries a casa nostra. Aquells comerciants retrògrades (per sort la minoria) de la nostra ciutat enlloc de queixar-se haurien... Llegir més d’aprofitar les sinèrgies i oportunitats que generen aquests actes.

I l’Aymamí també hi serà ? Farà com en la primera edició que, després d’ignorar i fins i tot menystenir la iniciativa, al final si va apuntar i fins i tot va voler posar-se medalles ?

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.