//Plugins sense CDN ?>
Un grup de quatre joves ha denunciat aquesta setmana, als Mossos d’Esquadra, una agressió homòfoba que van patir la matinada d’aquest diumenge al barri del Rec d’Igualada.

Tal com ha avançat Igualada News i ha confirmat Anoia Diari, els joves tornaven cap a casa vora dos quarts de cinc de la matinada quan, un grup de persones que celebrava un aniversari en un local privat del Rec, els haurien increpat amb insults homòfobs i, després, els haurien agredit físicament amb cops de puny i puntades de peu a diferents parts del cos.
Segons confirmen fonts dels Mossos, la investigació està oberta i encara no s’han fet detencions.
En tractar-se d’un delicte d’odi i discriminació, els Mossos d’Esquadra han fet arribar els fets a la fiscal especialitzada en aquest tipus de delictes i serà l’encarregada d’encapçalar la investigació. D’altra banda, el Grup d’Atenció a la Víctima (GAV) s’ha posat en contacte amb els joves afectats per oferir-los acompanyament durant el procés.