//Plugins sense CDN ?>
El vent ha continuat bufant amb força aquest matí a la comarca, però a un nivell inferior al del vespre d'ahir. Igualada ha desactivat l'alerta aquest migdia
D'acord amb els darrers comunicats del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) i la previsió a la baixa de l'episodi de fort vent, l'Ajuntament d'Igualada ha desactivat aquest migdia la fase d'alerta del Pla Bàsic d'Emergències. A la capital, durant la passada nit s'han registrat incidents menors a la ciutat fruit de les ratxes de vent, amb desplaçaments de tanques d'obra i alguns arbres arrencats, però sense cap conseqüència ni desperfecte remarcable.
A l'Anoia, les ratxes de vent més importants s'han produït precisament a la Conca d'Òdena. Enric Barrufet registrava a Montbui ràfegues de 98 quilòmetres per hora; a La Llacuna, el màxim ha estat de 89 (Abel Galisteo). Als Hostalets, el màxim ha estat de 85 quilòmetres per hora. En canvi, al nord de la comarca no s'ha elevat la ratxa màxima, que va ser ja a la tarda d'ahir: 75 quilòmetres per hora a Pujalt.
Acabat l'episodi de vent, aquest cap de setmana baixaran de nou les temperatures. La setmana vinent ha de ser de ple hivern.