//Plugins sense CDN ?>
Ja des de primera hora de la tarda es van poder veure com florien els preparatius dels establiments. Rètols anunciant descomptes - mínim, de 10%- , carrers tallats, megafonia… Fins a la mitjanit els comerços locals van atendre a clients que van decidir passar una nit de compres.
Es tractava de la sisena Nit de Shopping que organitza Igualada Comerça amb la novetat principal: no es va dur a terme el mateix dia que la cursa nocturna IURNS. Aquesta iniciativa esportiva se celebrarà amb normalitat dues setmanes més tard. La valoració per part de l’organització és positiva, amb descomptes generosos i molt bona afluència de públic. És per això que la idea de separar els dos esdeveniments es mantindrà. D’aqeusta manera ‘podran crèixer les dues iniciatives’ sense interferir-se.
Igualada Pret a Porter
Al llarg de la vesprada es va viure una de les novetats: una desfilada de moda. Aquesta va comptar amb la colaboració d’una desena d’establiments diferents sectors: perruqueria, roba, calçat, complements, etcètera. A més a més l’espectacle comptava amb música i dansa. Els i les models van estar escollits per l’organització mitjançant un concurs previ.