Els Mossos els van detenir després d'una persecució per l'autovia que va acabar als boscos del Bruc. Tots quatre homes van passar dilluns a disposició del jutjat de guàrdia d'Igualada.
Els fets van succeir la matinada de diumenge, al voltant de les 4, quan els Mossos van rebre l'avís d'un testimoni que informava que quatre persones estaven intentant robar a la cafeteria d'una àrea de servei. En arribar, van veure quatre persones a l'exterior d'un vehicle que, en copsar els agents, van pujar ràpidament al cotxe i van fugir. Diverses patrulles van començar a seguir-lo per l'autovia A-2 per tal d'interceptar-lo.
També una patrulla es va quedar a l'àrea de servei on va localitzar i detenir un dels presumptes autors el qual no havia pogut pujar al vehicle escàpol i s'havia amagat entre els camions estacionats. Els agents, també van comprovar que el vidre de la cafeteria estava trencat i que a l'interior faltava la màquina enregistradora.
Durant la fugida, el conductor del vehicle escàpol no va fer cas a les indicacions policials per tal d'aturar-se i va conduir temeràriament durant diversos quilòmetres. Finalment, a l'alçada del municipi del Bruc, els lladres van tenir una sortida de via i van fugir pel bosc. Minuts després, els agents van localitzar els tres presumptes autors ferits lleus amagats entre els matolls. A l'interior del vehicle es va trobar la caixa enregistradora i diverses eines per cometre robatoris.
Totes quatre persones van ser detingudes per un delicte de robatori amb força i, a més, també van denunciar el conductor per dos delictes contra la seguretat viària. Els detinguts van passar a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia d'Igualada.