TORNAR

Donem visibilitat al VIH i trenquem estigmes

Taula rodona organitzada per Orgull Anoia

societat
Divendres, 9 gener 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

L'Associació Orgull Anoia, conjuntament amb Gais Positius i Antisida Lleida celebrarà el dijous 15 de gener a les 18:30h a la Sala de Socis de l'Ateneu Igualadí la taula rodona "Donem visibilitat al VIH", un espai per escoltar, compartir i aprendre, imprescindible per seguir trencant estigmes i fer comunitat al voltant d’aquesta temàtica mèdica i psicosocial.

L'acte comptarà amb la ponència de Jordi Jiménez Ivorra, tècnic de promoció de la salut d'Antisida Lleida, que oferirà una visió més teòrica sobre la situació actual del VIH i les noves eines de prevenció, per acabar abordant l'impacte de l'estigma en les persones afectades. També hi participarà Quim Roqueta, president de Gais Positius.

Amb tres dècades de lluita contra l'estigma i la discriminació, compartirà la seva experiència i reflexions sobre el camí recorregut i el que queda per fer.

L'esdeveniment tindrà format de tertúlia i, al final, s'obrirà un debat on totes les persones assistents podran compartir dubtes, experiències i reflexions.

 

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.