//Plugins sense CDN ?>
El passat 10 de desembre, l’Hospital de dia Sant Jordi, centre gestionat pel Consorci Sociosanitari d’Igualada (CSSI), va celebrar el seu 20è aniversari amb una emotiva festa que va aplegar més d’un centenar d’assistents.

La celebració es va iniciar amb un concert de l'orquestra de corda Ad Libitum de l'Escola i Conservatori Municipal de Música d'Igualada (ECMMI) dirigida per Pep Massana, que va interpretarobres de Holst, Vivaldi, Wagner i Brahms, a més de dues nadales que els assistents van acompanyar amb la seva veu.
En el torn de parlaments, Jordi Ferrer, gerent del CSSI, i Patricia Illa, tercera tinent d’alcalde de l’Ajuntament d’Igualada, van reconèixer la feina realitzada per tots els professionals del centre durant aquests 20 anys, mentre que Menchu Vélez, responsable de l’Hospital de Dia Sant Jordi, va donar les gràcies a les persones ateses i els seus familiars, a professionals, voluntaris i col·laboradors del centre, i especialment a dues professionals jubilades que van tenir un paper clau en la seva creació, Maria Àngels Riba i Nuria Solà.
També van assistir a l’acte Pere Camps, regidor de Relacions Institucionals, i Montse Clemente, directora tècnica del CSSI.
La vetllada es va tancar bufant les espelmes d’un pastís commemoratiu.