//Plugins sense CDN ?>
Des d’aquest mateix dilluns els usuaris de la Hispano Igualadina que viatgin d'Igualada a Barcelona i viceversa, tenen a la seva disposició una nova eina per denunciar les incidències de la companyia. Es tracta d’ #hispanofail, una aplicació gratuïta creada per l’empresa igualadina Creagia Labs.
Aquesta nova eina, se suma al correu electrònic que l’Ajuntament d’Igualada ja va habilitar per conèixer les queixes dels usuaris (mobilitat@aj-igualada.net). De fet, segons el responsable de Creagia Labs ‘la webapp té relació directe amb el correu electrònic de l'Ajuntament, ja que quan un usuari tramet una queixa, aquesta és reenviada directament a la mateixa direcció electrònica’.
Un dels objectius d’#hispanofail és ‘és facilitar el tràmit de cara al ciutadà permeten que l’usuari faci la seva queixa al moment, i no la deixi pendent d'enviar per email’.
L’aplicació
#hispanofail ja disposa d'uns camps estàndards que han d'omplir els usuaris i això facilita la tasca d'identificació i detecció de cada problemàtica.
Des de Creagi Labs es confirma que l'eina 'de moment està tenint molt bona acceptació' i que estan oberts a les 'noves demandes dels usuaris per millorar l'aplicació'.
Correcte Josep,
Concretament és una webapp podríem dir, però tot i que en l’article no estigui 100% ben expressat, cal dir que pot ser una eina útil pels usuari de l’Hispano que per mala... Llegir més sort han de patir-ne el mal funcionament.
A veure si entre tots podem fer pressió per una millora del servei.
Salutacions!
Com a idea està molt bé, però les coses clares, això no és una aplicació, és una web optimitzada per a baixes resolucions de pantalla que envia formularis!!
Marta
Igualada
10 de juny 2013.19:04h
Pot ser que laquesta aplicació hagi deixat de funcionar. La he utilitzar quatre o cinc vegades i avui no l’he trobat.