TORNAR

Les empreses afectades per l'avaria massiva demanen responsabilitats a Telefonica Movistar

Lamenten la pèrdua de negoci que representa la incomunicació

societat
Dimecres, 29 abril 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Des de  la setmana passada desenes d’empreses i particulars de la zona del polígon industrial de les Comes d’Igualada i també altres municipis de l'Anoia, es troben sense línia de telèfon ni internet. La UEA segueix recull les incidències per fer una reclamació conjunta i fa pressió com a patronal.

 

El polígon de Les Comes

L’avaria va començar el matí de dijous en moltes de les empreses, deixant-les sense línia, i per tant, repercutint  negativament ambuna pèrdua que es podria xifrar en milers d'euros si se sumen tots els afectats.

Reclamació conjunta per totes les empreses afectades

Davant d'un greuge d'aquestes dimensions, la Unió Empresarial de l'Anoia està treballant per trobar una solució a la problemàtica el més ràpid possible i accelerar les gestions.

Una de les accions que porta a terme la UEA és el recull de tots i cadascun dels casos de les empreses per presentar una reclamació conjunta i fer força pels danys i perjudicis ocasionats.

Resposta de Telefònica

Des de la patronal anoienca també s’ha enviat una carta al director general de Telefònica a Catalunya, per informar de l’averia massiva i exigir que no només es solucioni el més aviat possible sinó que "les empreses del nostre territori i del nostre país puguin tenir la garantia de Telefònica que no torni a passar més".

Des de Telefònica informen que estan treballant en l’avaria des del primer dia, però que "l’avast es tant gran que els treballs encara no s’han pogut finalitzar", i esperen tancar les incidències a principis d’aquesta mateixa setmana.

La coincidència de l'avaria massiva que afecta la ciutat s'afegeix a la vaga indefinida declarada pels operaris de telefònica.

Queixes generalitzades entre les empreses

Diverses empreses afectades per l’avaria, han fet arribar les seves queixes i la seva indignació per la falta de servei, la pèrdua econòmica que els suposa, i sobretot, la desinformació. És el cas d'Engisoft, Aison Equipment o Troymark, que des de dijous estan sense servei i tot hi haver fet la seva recamació particular i encara ara, després de 72 hores no han rebut cap reposta de Telefònica. Les xarxes socials han estat també escenari de les queixes de diversos usuaris afectats preguntant quan es reestabliria el servei.

Des de Telefònica lamenten la situació, però aclareixen que "al ser una avaria massiva no podem detallar amb precisió quan se solucionarà cada incidència particular". És recomanable que les empreses informin d'una incidència per tal que Telefònica ho pugui constatar, tot i que per reclamar danys i perjudicis, aquest tema es veurà supeditat a que les empreses afectades tinguin o no en el seu contracte estipulat algun tipus de garantia de subministrament.

Les empreses perjudicades que estiguin interessades en adherir-se es poden inscriure al següent formulari: http://www.uea.cat/gestor_formularis-mostrar_formulari-17-cat.htm


1 Comentaris

O

OU YEAH!

Igualada

30 d'abril 2015.16:22h

Respondre

Totes aquestes empreses s’hauríen de passar a l’empresa locaI ”Iguana Comunicacions” per castigar la incompetència d’aquesta ”gran” companyía la cual no s’ha dignat ni a respondre... Llegir més alguns dels afectats...

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.