TORNAR

Èxit de participació en el taller de ceràmica, amor propi i valor personal a Òdena

societat
Dimarts, 18 març 2025. 12:28. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

El passat divendres, Òdena va acollir un taller de ceràmica, amor propi i valor personal, una experiència d’autocura i empoderament que va reunir 24 dones en un espai de creativitat i connexió.

L’activitat, organitzada per l’àrea de polítiques d’igualtat de l’Ajuntament d’Òdena dins del programa d’actes del 8M, va combinar la meditació activa amb la creació artística, permetent a cada participant modelar el seu propi gerro com a símbol d’autenticitat i bellesa imperfecta.

El taller va estar dinamitzat per Sílvia Guillem, qui va guiar les participants en un procés de reflexió i expressió creativa amb una mirada feminista. Des de l’Ajuntament, es valora molt positivament l’alta participació i l’impacte d’aquesta iniciativa, que reforça el compromís municipal amb la igualtat i l’empoderament de les dones.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.