//Plugins sense CDN ?>
La peculiaritat d’aquesta nova xarxa de botigues “outlet”, on hi participen marques de moda de prestigi com Armand Basi, Diktons, Escorpion (Igualada), Messcalino (Igualada), Torradas (Vilanova del Camí), Naulover o Selvatgi, entre altres, és que integren a persones amb malalties mentals en tasques de despatx i gestió del punt de venda, oferint-los així una oportunitat per a la seva integració laboral i millora de la salut.
Les fundacions AECOM i AMBFEINA, entitats dedicades a l’atenció i integració laboral de persones amb discapacitats físiques i psíquiques van reconèixer Moltacte com a iniciativa capdavantera i innovadora en la no sempre senzilla tasca d’integració laboral de persones amb discapacitats. Les dues empreses premiades en aquesta edició dels premis, juntament amb FAGEPI, van ser Repsol YPF i Transports Metropolitans de Barcelona. Les entitats “La Caixa” i “Caixa Catalunya” van ser les patrocinadores de l’Acte.
La voluntat de Moltacte i FAGEPI és extrapolar l’experiència satisfactòria de creació de la primera botiga, situada al carrer Abad Oliba de Manresa, a altres ciutats, inicialment catalanes i després a la resta de l’estat, arribant en els propers anys a cinc els punts de venda “outlet”.
La materialització del premi va ser una singular figura en bronze que representa un colom, creada per l’extraordinari artista sord, cec i mut, Andrés Clariana de Bru de Sala, conegut internacionalment per les seves creacions.