TORNAR
PUBLICITAT

Festa d'estiu del Bosc de l'Àliga a Piera

societat
Divendres, 21 agost 2009. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Per la festa d’estiu del Bosc de l’Àguila s’han anat oferint aquesta setmana cinema a la fresca, avui hi ha la darrera sessió. Però el cap de setmana estarà força carregat de propostes, amb campionats de petanca i ping-pong, festa hawaiana, triatló, botifarrada, nit temàtica del rei del pop Michael Jackson i, per tercer any, túnel del terror.

Programa de la Festa el Bosc de l'Àliga

Divendres 21 d'agost

10h Campionat de petanca, ping pong i de l'home més fort del Bosc de l'Àliga

A la tarda, jocs infantils

20h Partit amistós de futbol sala

22h Festa hawaiana

Dissabte 22 d'agost

18h Piscina i castell inflable. Seguidament, triatló i final dels campionats

20h Botifarrada i nit temàtica del rei del pop, Michael Jackson

22h Ball popular i tunel del terror

Diumenge 23 d'agost

18h Piscina infantil, pallassos i xocolatada sense gluten

Festes de barri

Pel que fa al cap de setmana passat, van estar de festa els barris del Castell de la Ventosa zona A i La Venta-Can Musarro, que va començar la festa amb el pregó del regidor de Cultura i Festes, Pere Bosch.

També van assistir als actes del cap de setmana la regidora de barris, Marta Jiménez, la regidora de Sanitat i Esports, MJ Escuïn, el regidor de Benestar i Família, Ramon Rius, i el regidor d'Urbanisme, Javier Perellon, que van participar en actes emotius, com el d'homenatge a la persona més gran de La Venta-Can Mussarro, a la festa de dissabte a la nit amb sopar popular i ball de nit i al lliurament de trofeus de les diferents activitats esportives, diumenge al matí.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.