//Plugins sense CDN ?>
Uns dies després que Anoiadiari avancés que el TSJC va declinar els arguments de la Generalitat per rescindir el contracte de la Hispano pel que fa al servei entre Igualada i Barcelona, la primera reacció del conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, es produïa aquesta setmana. Assegura que no s'abaixarà el pistó i s'actuarà si hi ha nous incompliments.
No ha baixat l'exigència amb la Hispano" i "quan hi ha queixes, per la manca d'expedicions" com a l'inici d'aquest agost, "actuem. De fet, quan en vam ser sabedors, es van recuperar les freqüències". En la seva visita a Igualada, Damià Calvet, conseller de Territori i Sostenibilitat, el Departament que gestiona els transports públics del país en vies interurbanes, va valorar la decisió del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que va rebaixar les faltes que l'administració considerava greus i que haguessin suposat que l'empresa perdés el servei. Calvet assegura que el procés de rescissió ha forçat que l'empresa hagi de millorar "perquè fem una exigència de més qualitat". Prometia que "el nivell d'exigència serà alt i no dubtarem en actuar de nou".
Sobre el perquè no ha reeixit el procés per extingir el contracte, el conseller explica que "els processos són garantistes i no poden ser arbitraris. Som plenament conscients que el Govern de la Generalitat, a través de Monbus, presta amb la Hispano un percentatge important de la mobilitat d'Igualada i volem que sigui un servei excel·lent. Però estàvem davant un procés complexe i inèdit. Vam acreditar més d'una desena de faltes greus en només quatre mesos... eren motius suficients. Ens trobàvem en un moment amb moltes queixes i una alarma important, però el TSJC va rebaixar les faltes de greus a lleus".
Fa uns dies, Marc Castells, batlle d'Igualada, va mostrar-se "decebut pel desenllaç" del procés i un pic més bel·ligerant que Calvet, ja que apuntava que "no ens rendirem i combatrem la mala gestió. Hi ha hagut millores en qüestions com el Bus Expres els darrers anys, però no n'hi ha prou. Amb el preu que paga la ciutadania, es mereix un servei molt millor".
No és posar-hi pegats . Es necessita que perdin el servei, Si no se’ls fa por no aprenen !
Maria
5 d'octubre 2019.15:49h
Sr Castells, i vostè que opina?
Si es que te opinió!!!!!